Víte, že eBabylon má diskuzní fórum? Odebírejte vybraná témata a příspěvky e-mailem! Více na Fórum uživatelů

Časté dotazy

Proč mi nechodí poptávky e-mailem?

Všem překladatelům a tlumočníkům registrovaným v systému eBabylon jsou automaticky zasílány jazykové poptávky v jazykových směrech, které si sami nastavili ve svých Profilech. Ať už je Vaše registrace platná či neplatná (prošlá), musí Vám poptávky e-mailem chodit. Pokud tomu tak není, může to být z těchto důvodů:

  • chybný nebo nefunkční e-mail (přihlaste se do svého Profilu a ověřte, opravte překlepy)
  • nejsou nastaveny jazykové směry (přihlaste se do svého Profilu a nastavte si max. osm směrů)

Zpět na seznam otázek

Další otázky v kategorii

Co když má být přidána poptávka z/do více jazyků?
Co když projeví o poptávku zájem více překladatelů?
Jak funguje přidávání poptávek?
Jak správně reagovat na poptávku?
Kolik poptávání stojí?
Lze zasílání poptávek na můj e-mail zastavit?
Musím se zaregistrovat, abych mohl poptávat jazykové služby?
Proč je nejlepší použít funkci Rychlá odpověď?
Přišla mi poptávka, ale systém hlásí "Chyba: Poptávka [ID ...] již není platná", co to znamená?

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Chcete tu být také?

Chcete tu být také?

Chcete tu být také?

Zprávy z eBabylonu

Registrace v roce 2023: nezdražuje se – už od roku 2009 jsou ceny stejné! Prodlužte si v Obchodě!

Trados a eBabylon – Skočte po slevě, navštivte Obchod a udělejte si radost!