Víte, že reagovat na poptávku lze rychle a pohodlně jedním klikem přímo z e-mailu? Více na Rychlá odpověď

Časté dotazy

Co když má být přidána poptávka z/do více jazyků?

Naprostá většina všech poptávaných překladů je z jazyka do jazyka, tedy 1:1. Navíc málo překladatelů je schopných překládat například do třech jazyků. Proto ve formuláři Přidat poptávku dáváme přednost čistému řešení jednoho výchozího a jednoho cílového jazyka s tím, že poptávající v případě potřeby zadá tolik poptávek, kolik směrů překladu bude v daném projektu vyžadovat.

Zpět na seznam otázek

Další otázky v kategorii

Co když projeví o poptávku zájem více překladatelů?
Jak funguje přidávání poptávek?
Jak správně reagovat na poptávku?
Kolik poptávání stojí?
Lze zasílání poptávek na můj e-mail zastavit?
Musím se zaregistrovat, abych mohl poptávat jazykové služby?
Proč je nejlepší použít funkci Rychlá odpověď?
Proč mi nechodí poptávky e-mailem?
Přišla mi poptávka, ale systém hlásí "Chyba: Poptávka [ID ...] již není platná", co to znamená?

Poptávání je snadné,
zkuste to také!

Chcete tu být také?

Chcete tu být také?

Chcete tu být také?

Zprávy z eBabylonu

Registrace v roce 2023: nezdražuje se – už od roku 2009 jsou ceny stejné! Prodlužte si v Obchodě!

Trados a eBabylon – Skočte po slevě, navštivte Obchod a udělejte si radost!